تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

چاپ دوم کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو زیر نظر آقای دکتر بهرام خیری منتشر شد

 

پیام اصلی این کتاب برای مدیران این است که از کانالهای حسی استفاده کنید تا بتوانید برندتان را معرفی کنید. کانالهای حسی عبارتند از مزه، بویایی، لمس کردن، بینایی، و...
لیندستروم در سراسر کتاب با مثالهای واقعی از بازار، یاد می دهد که چگونه می توانید برندتان را به سرعت برای سایرین، معنادار کنید و سپس آنها را برانگیزید که محصولتان را خریداری کنند. مثلاً بوی چرم تازه داخل اتومبیل، هم اتومبیل را جدیدتر و تازه تر تبلیغ می کند، و هم خریدار تمایل دارد برای خرید آن، پول بیشتری بپردازد. بوی نان تازه، اشتهای رهگذران را تحریک می کند تا خریدار نان باشند و...