تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

کتاب بازاریابی بین المللی پیشرفته به قلم پرفسور علی صنایعی استاد تمام دانشگاه اصفهان و احمد سلیمی روانه ی بازار شد.

از تفاوتهای این کتاب با سایر کتابهای این حوزه به تألیفی بودن آن می توان اشاره کرد.

مؤلفان این کتاب سعي كرده‌اند تا این کتاب را مبتني بر بازار ايران و شرايط و مختصات آن در تعامل با بازارهاي بين‌المللي به قلم تحریر دربیاورند و بسياري از مسائل مهم بازاريابي بين‌المللي را به‌صورت كاربردي براي خواننده‌ي ايراني مطرح كنند. 

این كتاب حاوي 9 فصل است و می تواند یکی از منابع دانشگاهی کشور باشد.