تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
دنیای پر هیجان فروش به من آموخت که چگونه خود را مدیریت کنم؟ فروش به من یاد داد چطور وضعیت خودم را جدی بگیرم و به دنبال بهبود روزافزون باشم؟
فروش مرا به حرکت واداشت، حرکت به سوی رؤیاهایم، حرکت برای کمک به دیگران، حرکت به سوی خاطره شدن آرزوهایم، حرکت، حرکت و حرکت.
پس از آشنایی با دنیای زیبا و سادهی فروش هر روز بیشتر از قبل عاشق آن میشوم و در یک کلام، من با فروش زندگی میکنم.
بله دوستان، گفتم دنیای سادهی فروش!
دنیای فروش در عین بزرگی و هیجان، ساده است، لطفاً به دنبال مسائل پیچیده در فروش نباشیم.
در کاروکسب خود تنها خصوصیاتی نظیر انسانیت، صداقت، صبر، شکیبایی، دقت، ادب، تواضع، حس اعتماد و رفتارهایی از این قبیل مؤثر خواهد بود. برای موفقیت در فروش، گذشته از همهی رنگ و لعابهای دنیای بازاریابی، تبلیغات و برندینگ، نخست باید انسان بود.