تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
چاپ پنجم کتاب "هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی" در زمستان 1399 چاپ و منتشر شد.
بیایید قسمتی از کتاب را با هم بخوانیم:
اطلاعات دقیق، بهروز و شفاف ریسک تصمیمگیری غلط را کاهش میدهد و این یکی از دلایل مهم ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی و ارتقای هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی در نهاد سازمان است.
سازمانهای هوشمند پا را از این فراتر گذاشتهاند و به عبارتی فقط خودشان را درگیر کسب اطلاعات موجود نکردهاند. علاوه بر آن، به مدیریت آینده چشم دارند و به دنبال فرصتهای نوین بازاریابی هستند.
ماربون هارپر، یکی از موفقترین مردان تاریخ تبلیغات میگوید: مدیریت عالی سازمان یعنی مدیریت بر آیندهی آن و مدیریت بر آینده یعنی مدیریت اطلاعات.
www.marketingshop.ir