تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

کتاب "روش تحقیق در مدیریت" اثر دکتر علی شفیعی و سارا تات به چاپ دوم رسید.
اگر دانشجوی رشته‌های مدیریت و علوم انسانی، و مشغول گذراندن ترمهای پایانی در مقطع کارشناسی هستید، احتیاج دارید برای تدوین و گردآوری یک پایان‌نامه‌ی کامل و جامع، روش تحقیق را به‌صورت تئوری بدانید.
ناتوانی در اجرا و تدوین پایان‌نامه (تعریف متغیرها، تجریه‌و تحلیل داده‌ها، و ...) از جمله دلایلی است که مطالعه‌ی این کتاب مفید در این زمینه را پیشنهاد می‌کنیم.
متأسفانه در مقطع کارشناسی، گاه استادان با بیان اینکه این موضوع در کارشناسی‌ارشد و دکتری دقیقتر آموزش داده می‌شود، زمان یادگیری را به فرصت دیگری موکول می‌کنند. اما باید بدانیم رکن اصلی آموزش دانشگاهی از پایه یعنی کارشناسی صورت می‌گیرد.
در قسمتی از پیشگفتار این نویسندگان آمده:
"روش تحقیق اساسی‌ترین موضوع پژوهش است چنانچه روش متناسبی با موضوع پژوهش انتخاب شود، کار تحقیق سریعتر و مطمئن‌تر انجام می‌شود".
تمام تلاش نویسندگان کتاب (دکتر علی شفیعی و سارا تات) بر این بوده تا این روند آموزش صحیح از ابتدا (مقطع کارشناسی) تا مقاطع بالاتر (کارشناسی ارشد و دکتری) تکمیل و به کار آید.
علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی:
www.marketingshop.ir
مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی:
021-66028111-112
تماس بگیرند.