تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

 

کتاب "دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی" نوشته‌ی معلم بازاریابی- پرویز درگی به چاپ سوم رسید.

 

همان‌طور که از نام این کتاب مشخص است، ما شاهد بررسی تعدادی از برندهای مختلف و صاحب‌نام جهانی در زمینه‌های متفاوت مثل مرسدس بنز، گوگل، بارسلونا و ... هستیم.

 

در ابتدای هر فصل به تاریخچه‌ای از این برندها پرداخته شده و سپس پرسش‌وپاسخهایی از نقاط ضعف و قوت و تهدیداتی که آنها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد آگاه می‌شویم.

 

باید بپذیریم که برند تنها یک محصول فیزیکی نیست بلکه، یک خاصیت منحصربه‌فرد است که در طول زمان گسترش و بهبود می‌یابد. همگی می‌دانیم برندهای قدرتمند این توانایی را دارند تا قیمتی بالاتر در میان مشتریان و سرمایه‌گذاران داشته باشند. اما قبل از برند معتبر شدن از سرگذشت بزرگانی چون پایداری (بنیانگذار فرآورده‌های لبنی میهن)، سلیمانی (کاله)، ژائله (شیرین عسل) و... می‌توان نتیجه گرفت هدف آنان تنها کسب سود نبوده و فقط به برهه‌ی زمانی خودشان توجه نداشته‌اند. از این رو، که برند برتر سبب کسب منافع بیشتر می‌شود و اگر به دنبال منافع بیشتر هستید، با مطالعه‌ی این کتاب و الهام از سرگذشت قدرتمندان جهان برای برند برتر شدن گام بردارید.

 

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی:

 

www.marketingshop.ir

 

مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاههای انتشارات بازاریابی:

 

021-66028111-112

021-66408251-71

 

تماس بگیرند.

 

 

 

<!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA <!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}