تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
تاریخ درج مطلب : 10مهر ماه 1392
انتشارات بازاریابی مراحل آمادهسازی ویرایش جدید کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره را آغاز کرد.
ویرایش قبلی این کتاب که محمدحسین غوثی و پرویز درگی تألیف آن را برعهده داشتند، پس از 3 دوره چاپ به اتمام رسید و فقط تعداد محدودی در فروشگاه انتشارات بازاریابی موجود است.
در ویرایش جدید این کتاب، افزون بر استفاده از مثالهای کاربردی بیشتر، مؤلفان کوشیدهاند تا با طرح سؤالات فراوان و پاسخگویی به آنها، فنون مذاکرهی موفق را از زوایای متعدد مورد بررسی قرار دهند.