تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392

"حس برند"، عنوان تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که در 280 صفحه مراحل پایانی چاپ و صحافی را می‌گذراند.
این کتاب، تألیف مارتین لیندستروم است که با ترجمه‌ی مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو و زیر نظر دکتر بهرام خیری آماده‌سازی شده است.
شایان ذکر است پیشگفتار کتاب "حس برند" را پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نوشته است ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید ویراستاری آن را انجام داده‌اند.