-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392
اولین همایش ملی برند وشرکتهای دانش بنیان، پنجشنبه 30 آبان 1392 در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.
برگزارکنندگان این همایش در بستههایی که به میهمانان حاضر در جلسه هدیه میدادند، تعدادی از محصولات انتشارات بازاریابی شامل کتاب مدیریت انتظارات مشتریان (ترجمهی احمد آخوندی و محسن جاوید موید)، دیویدی سازمانهای بدون مدیر، شامل اندیشههای گری همل، استاد شورشی مدیریت جهان و دو عنوان از لوحهای فشرده آموزش بازاریابی دانشگاه هاروارد (تهیه شده با زیرنویس فارسی در انتشارات بازاریابی را قرار داده بودند.)
شایان ذکر است استانداری قزوین، شهرداری قزوین، شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکدهی کارآفرینی دانشگاه تهران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین و چندین شرکت و سازمان خصوصی دولتی دیگر نیز از حامیان برگزاری همایش بودند.