تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392
" رفتار مصرف کننده" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت. با دریافت این مجوز کتاب "رفتار مصرفکننده" مراحل چاپ و انتشار را طی میکند.
"رفتار مصرف کننده" اثر درخشان پروفسور مایکل آر. سولومون با ترجمهی دکتر کامبیزحیدرزاده، و پیشگفتار پرویز درگی در 800 صفحه آماده سازی و در حال انتشار است.
شایان ذکر است دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در رشتههای بازاریابی، روانشناسی، جامعه شناسی از این کتاب بهرههای فراوانی خواهند برد. همچنین مدیرانی که فعالیت آنها در حوزههای رقابتی صنعت و خدمات است، این کتاب را به عنوان دستورالعمل فعالیتهای خود قرار خواهند داد.