تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

تاریخ درج مطلب: 15 مهر 1393

کتاب نورومارکتینگ؛ نظریه و کاربرد از انتشارات بازاریابی که هنوز تنها کتاب تألیفی در حوزه‌ي بين‌رشته‌اي "علوم اعصاب‌پايه" و "ماركتينگ" در ايران است، به چاپ دوم رسید.
چاپ دوم کتاب با 240 صفحه و با قیمت 14000 تومان در اختیار علاقه‌مندان بازاریابی و حوزه‌ی علوم اعصاب‌پایه قرار گرفت.
برای تهیه این کتاب می‌توانید با فروشگاه انتشارات بازاریابی به شماره‌ی 66408251 و 71 تماس بگیرید و یا از طریق وبسایت www.marketingshop.ir  این کتاب را به صورت آنلاین تهیه کنید.