-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب: 4 بهمن 1393
پرفروشترین کتابهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در دی ماه 1393 به شرح زیر میباشند:
تاریخ درج مطلب: 27 دی ماه 1393
کتابهای بازاریابی و زندگی با خاطره و بازاریابی و زندگی با فروش منتشر شدند.
تاریخ درج مطلب: 8 آذر ماه 1393
چاپ دوم کتاب رفتار مصرفکننده در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
کتاب رفتار مصرفکننده: خریدن، داشتن و بودن، ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، کتابی درخشان در حوزه مطالعات بینرشتهای است. این کتاب به همراه فیلمهایی از سولومون و دیگر بزرگان بازاریابی جهان در قالب یک DVD، عرضه میشود که این فیلمها با بعضی از فصول این کتاب مطابقت دارد.
شایان ذکر است که کتاب رفتار مصرفکننده، یکی از پرفروشترین کتابهای انتشارات بازاریابی در دی ماه امسال (1393) به شمار میرود.
تاریخ درج مطلب: 23 مهر 1393
پرفروشترین کتابهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در مهر ماه 1393 به شرح زیر میباشند:
تاریخ درج مطلب: 19 مهر 1393
دو کتاب "بازاریابی و زندگی با فروش"، و "بازاریابی و زندگی با مدیریت" مراحل چاپ و انتشار را طی می کنند.
کتابهای "بازاریابی و زندگی با فروش"، و "بازاریابی و زندگی با مدیریت" از مجموعه کتابهای بازاریابی و زندگی هستند که تاکنون یک جلد از این مجموعه با عنوان "بازاریابی و زندگی با ورزش" چاپ و منتشر شده است.
پیش از این دو مجموعه کتاب دلگفتهها و دلنوشتههاي معلم بازاريابي شامل 3 عنوان كتاب:
تاریخ درج مطلب: 15 مهر 1393
کتاب نورومارکتینگ؛ نظریه و کاربرد از انتشارات بازاریابی که هنوز تنها کتاب تألیفی در حوزهي بينرشتهاي "علوم اعصابپايه" و "ماركتينگ" در ايران است، به چاپ دوم رسید.