-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب: 17 تیر 1393
انتشارات بازاریابی، چاپ دوم دو کتاب را روانهی بازار کرد. "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش"، عنوان کتابی است که با تألیف پرویز درگی به تازگی به چاپ دوم رسید. این کتاب که چاپ اول آن در سال 1392 انتشار یافته بود، از مجموعه کتابهای دورهی پنج جلدی 40 گفتار است. عناوین کتابهای این مجموعه بشرح زیر است:
تاریخ درج مطلب: 1 تیر 1393
سازمان سنجش، کتاب تکنیکهای فرصتیابی در بازاریابی و فروش را بهعنوان یکی از منابع آزمون کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت دانشگاه پیام نور انتخاب کرد.
این کتاب که چاپ سوم آن در حال حاضر از سوی انتشارات بازاریابی روانهی بازار شده است، تألیف پرویز درگی است و با نگرش بازار ایران تهیه شده است.
تاریخ درج مطلب : 20 خرداد 1393
سومین چاپ از کتاب 42 قانون طلایی بازاریابی، با ترجمهی رضا نیاکان و آیدا برادری جمشیدی از سوی انتشارات بازاریابی روانهی بازار شد.
42 قانون طلایی بازاریابی، ترکیبی است از ایدهها، نظریهها، و روشهای علمی بازاریابی که هر بازاریابی بهتر است روزانه برخی از آنها را به کار ببندد.
گفتنی است چاپ اول این کتاب در سال 1392 انتشار یافت و طی گذشت 14 ماه از عمر آن، به سومین چاپ رسید.
تاریخ درج مطلب : 9 اردیبهشت ماه 1393
انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش در بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
اهالی بازاریابی، نویسندگان، دانشجویان، و صاحبان کسب وکار میتوانند از غرفه این انتشارات واقع در شبستان، سالن 1، راهروی 7، غرفه شماره 26 بازدید به عمل آورند.
تاریخ درج مطلب : 7 اسفند 1392
"میزگردهای بازاریابی ایران"، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که بتازگی بهمنظور دریافت مجوز چاپ، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
کتاب "میزگردهای بازاریابی ایران"، حاوی اندیشهها و دیدگاههای 55 استاد بازار و استاد دانشگاه ایرانی است که در قالب 15 میزگرد تخصصی گردآوری شده است.
عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:
تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392
" رفتار مصرف کننده" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت. با دریافت این مجوز کتاب "رفتار مصرفکننده" مراحل چاپ و انتشار را طی میکند.
"رفتار مصرف کننده" اثر درخشان پروفسور مایکل آر. سولومون با ترجمهی دکتر کامبیزحیدرزاده، و پیشگفتار پرویز درگی در 800 صفحه آماده سازی و در حال انتشار است.
شایان ذکر است دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در رشتههای بازاریابی، روانشناسی، جامعه شناسی از این کتاب بهرههای فراوانی خواهند برد. همچنین مدیرانی که فعالیت آنها در حوزههای رقابتی صنعت و خدمات است، این کتاب را به عنوان دستورالعمل فعالیتهای خود قرار خواهند داد.