تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه‌ی دکتر بهرام خیری، مریم عبدلی، زهرا ملازاده اردکلو با پیشگفتاری از پرویز درگی چاپ و توزیع شد.
شایان ذکر است علاقه‌مندان در حوزه‌های متنوع بازاریابی بویژه "برندینگ" این کتاب را جالب می دانند؛ از آن رو که با "مطالعات موردی" فراوانی این کتاب تدوین شده است.



تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

اولین همایش ملی برند و شرکت‌های دانش بنیان، پنجشنبه 30 آبان 1392 در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.
برگزارکنندگان این همایش در بسته‌هایی که به میهمانان حاضر در جلسه هدیه می‌دادند، تعدادی از محصولات انتشارات بازاریابی شامل کتاب مدیریت انتظارات مشتریان (ترجمه‌ی احمد آخوندی و محسن جاوید موید)، دی‌وی‌دی سازمانهای بدون مدیر، شامل اندیشه‌های گری ‌همل، استاد شورشی مدیریت جهان و دو عنوان از لوح‌های فشرده آموزش بازاریابی دانشگاه هاروارد (تهیه شده با زیرنویس فارسی در انتشارات بازاریابی را قرار داده بودند.)
شایان ذکر است استانداری قزوین، شهرداری قزوین، شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین و چندین شرکت و سازمان خصوصی دولتی دیگر نیز از حامیان برگزاری همایش بودند.



تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392

مجوز چاپ و انتشار کتاب ایده‌های خلاقانه‌ی فروش بیمه، تألیف حمید امامی، امروز سهشنبه 21 آبان 1392 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.
پیش‌بینی می‌شود این کتاب تا پایان آبان ماه سالجاری چاپ و در اختیار اهالی بازاریابی و فروش قرار گیرد.



تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392

"حس برند"، عنوان تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که در 280 صفحه مراحل پایانی چاپ و صحافی را می‌گذراند.
این کتاب، تألیف مارتین لیندستروم است که با ترجمه‌ی مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو و زیر نظر دکتر بهرام خیری آماده‌سازی شده است.
شایان ذکر است پیشگفتار کتاب "حس برند" را پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نوشته است ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید ویراستاری آن را انجام داده‌اند.



تاریخ درج مطلب : 7 آبان ماه 1392

40 گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشتری نوازی در کسب وکار، عنوان تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که هم اکنون در مراحل پایانی آمادهسازی قرار دارد.
این کتاب در 264 صفحه، قطع رقعی و به قلم پرویز درگی نوشته شده است و پنجمین کتاب از مجموعه ی 5 جلدی است که با عنوان 40 گفتار از سوی انتشارات بازاریابی آماده سازی شده اند.
عناوین سایر کتابهای این مجموعه به شرح زیر است:



تاریخ درج مطلب : 7 آبان ماه 1392

بازاریابی یورشی، عنوان یکی از تازه‌های کتاب انتشارات بازاریابی است که در 268 صفحه و با ترجمه‌ی علیرضا سالمی از سوی انتشارات بازاریابی در حال آماده‌سازی است.
این کتاب، به تازگی با اتمام مراحل ویراستاری و غلط‌گیری به منظور صدور مجوز در اختیار وزارت ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

قبلی

1

...

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

بعدی