-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392
کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمهی دکتر بهرام خیری، مریم عبدلی، زهرا ملازاده اردکلو با پیشگفتاری از پرویز درگی چاپ و توزیع شد.
شایان ذکر است علاقهمندان در حوزههای متنوع بازاریابی بویژه "برندینگ" این کتاب را جالب می دانند؛ از آن رو که با "مطالعات موردی" فراوانی این کتاب تدوین شده است.
تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392
اولین همایش ملی برند و شرکتهای دانش بنیان، پنجشنبه 30 آبان 1392 در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.
برگزارکنندگان این همایش در بستههایی که به میهمانان حاضر در جلسه هدیه میدادند، تعدادی از محصولات انتشارات بازاریابی شامل کتاب مدیریت انتظارات مشتریان (ترجمهی احمد آخوندی و محسن جاوید موید)، دیویدی سازمانهای بدون مدیر، شامل اندیشههای گری همل، استاد شورشی مدیریت جهان و دو عنوان از لوحهای فشرده آموزش بازاریابی دانشگاه هاروارد (تهیه شده با زیرنویس فارسی در انتشارات بازاریابی را قرار داده بودند.)
شایان ذکر است استانداری قزوین، شهرداری قزوین، شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکدهی کارآفرینی دانشگاه تهران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین و چندین شرکت و سازمان خصوصی دولتی دیگر نیز از حامیان برگزاری همایش بودند.
تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392
مجوز چاپ و انتشار کتاب ایدههای خلاقانهی فروش بیمه، تألیف حمید امامی، امروز سهشنبه 21 آبان 1392 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.
پیشبینی میشود این کتاب تا پایان آبان ماه سالجاری چاپ و در اختیار اهالی بازاریابی و فروش قرار گیرد.
تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392
"حس برند"، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که در 280 صفحه مراحل پایانی چاپ و صحافی را میگذراند.
این کتاب، تألیف مارتین لیندستروم است که با ترجمهی مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو و زیر نظر دکتر بهرام خیری آمادهسازی شده است.
شایان ذکر است پیشگفتار کتاب "حس برند" را پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نوشته است ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید ویراستاری آن را انجام دادهاند.
تاریخ درج مطلب : 7 آبان ماه 1392
40 گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشتری نوازی در کسب وکار، عنوان تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که هم اکنون در مراحل پایانی آمادهسازی قرار دارد.
این کتاب در 264 صفحه، قطع رقعی و به قلم پرویز درگی نوشته شده است و پنجمین کتاب از مجموعه ی 5 جلدی است که با عنوان 40 گفتار از سوی انتشارات بازاریابی آماده سازی شده اند.
عناوین سایر کتابهای این مجموعه به شرح زیر است:
تاریخ درج مطلب : 7 آبان ماه 1392
بازاریابی یورشی، عنوان یکی از تازههای کتاب انتشارات بازاریابی است که در 268 صفحه و با ترجمهی علیرضا سالمی از سوی انتشارات بازاریابی در حال آمادهسازی است.
این کتاب، به تازگی با اتمام مراحل ویراستاری و غلطگیری به منظور صدور مجوز در اختیار وزارت ارشاد اسلامی قرار گرفته است.