-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب : 29 مهر ماه 1392
کتاب ایدههای خلاقانهی فروش بیمه، تألیف حمید امامی، مدرس بیمه، از سوی انتشارات بازاریابی در حال آمادهسازی است.
این کتاب تألیفی در 280 صفحه، قطع رقعی در حال گذران مراحل پایانی ویراستاری است و پیشبینی میشود تا پایان پاییز امسال تقدیم بازار کتاب ایران شود.
تاریخ درج مطلب : 14 مهر ماه 1392
توسعهمهندسیبازار، عنوان دوماهنامهای است که بیش از 7 سال از عمر آن میگذرد و زیرمجموعهی انتشارات بازاریابی و شرکت TMBA چاپ و منتشر میشود.
از جمله اقدامات بارز این مجله، گفتوگوی اختصاصی با بزرگان کسبوکار و بازاریابی جهان است که خوانندگان علاقهی بسیاری به مطالعهی این گفتوگوها دارند.
در شمارهی 32 (مرداد و شهریور 1392) توسعهمهندسیبازار گفتوگویی اختصاصی با وندل بل، آیندهپژوه جهانی و استاد بازنشستهی دانشگاه ییل انجام داد که برخی از آثار او از سوی مجامع معتبر آیندهپژوهی جهان، در زمرهی 10 اثر برتر جهانی قرار گرفتهاند.
تاریخ درج مطلب : 10مهر ماه 1392
انتشارات بازاریابی مراحل آمادهسازی ویرایش جدید کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره را آغاز کرد.
ویرایش قبلی این کتاب که محمدحسین غوثی و پرویز درگی تألیف آن را برعهده داشتند، پس از 3 دوره چاپ به اتمام رسید و فقط تعداد محدودی در فروشگاه انتشارات بازاریابی موجود است.
در ویرایش جدید این کتاب، افزون بر استفاده از مثالهای کاربردی بیشتر، مؤلفان کوشیدهاند تا با طرح سؤالات فراوان و پاسخگویی به آنها، فنون مذاکرهی موفق را از زوایای متعدد مورد بررسی قرار دهند.
تاریخ درج مطلب : 8 مهر ماه 1392
40 گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسبوکار، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که هماکنون زیر چاپ قرار دارد.
این کتاب در 308 صفحه، قطع رقعی و به قلم پرویز درگی نوشته شده است و چهارمین کتاب از مجموعهی 5 جلدی است که با عنوان 40 گفتار از سوی انتشارات بازاریابی آمادهسازی شدهاند.
عناوین سایر کتابهای این مجموعه به شرح زیر است:
1. چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسبوکار
2. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی
3. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش