تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



فروش و توزیع به زبان ساده

کتاب "فروش و توزیع به زبان ساده" نوشته اسحاق قورچی بیگی؛ در 100 صفحه منتشر شد.



بازاریابی و رؤیاها

کتاب "بازاریابی و رؤیاها" نوشته اسحاق قورچی بیگی؛ در 100 صفحه منتشر شد.



رفتار مصرف کننده _ چاپ ششم

چاپ ششم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده منتشر شد

سولومون به عنوان یک دانشمند پیشتاز در حوزه ی "رفتار مصرف کننده"، هر آن چیزی را که برای مخاطب خاص یعنی دانشجویان دوره ی دکتری و کارشناسی ارشد، و مخاطبان عام یعنی مدیران بنگاههای اقتصادی، مدیران بازاریابی و فروش لازم دانسته، در این کتاب مهیا کرده است.

سولومون کتاب پرحجم "رفتار مصرف کننده" را آنچنان خوش نقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها می توان آن را خواند و و لذت برد، بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود. این کتاب از منابع آزمون جامع دکترا محسوب میگردد. 

 

                                                                                                                                                               

 



کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران به چاپ سی‌ام رسید

چاپ سی‌ام کتاب "مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران" از پرویز درگی منتشر شد.

این کتاب برای مدیران فروش، سرپرستان فروش، و حتی فروشندگان و ویزیتورهای کم تجربه درسهایی دارد که در همین بازار خودمان کاربرد دارد.

این گفته های صریح، بدون پرده، و بی ریای کتابفروشانی است که در راسته ی کتابفر وشیهای میدان انقلاب، و کتابفروشیهای شهرستانها به من، و همکارانم مستقیم یا غیرمستیقیم عنوان کرده اند.

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتابهای انتشارات بازاریابی در طول این چند سال بوده است.



 نورومارکتینگ کاربردی ـ چاپ دوم

 

بنگاههاي اقتصادي نيازمند اين هستند كه علوم بين‌رشته‌اي را در مورد رفتارشناسي مشتريان به‌كار بگيرند. اين بينش بايد به طور كامل در فرايند برنامه‌ريزي استراتژيك تمام رهبران كاروكسب‌ها جاي بگيرد. در واقع، بازاريابي به‌تنهايي از حل مسائل و موانع نزديك شدن به مشتريان و ورود به دنياي درون آنها ناتوان است و همين موضوع موجب آن شد تا بازاريابان با همكاري عصب‌شناسان و متخصصان علوم مغزي، به فكر ابداع نوروماركتينگ بيفتند. چون ثابت شده است كه آنچه مردم به زبان مي‌آورند، لزوماً با آنچه كه در ذهن آنان مي‌گذرد، تطابق ندارد.

نوروماركتينگ دانش بين‌رشته‌اي است كه بر آن است تا تصميم‌گيري انسان را بررسي كند كه غالباً به صورت ناهشيار و در مغز وي صورت مي‌گيرد. در نوروماركتينگ نيازي نيست تا از فرد بپرسيم تا به تصميمهاي او پي ببريم بلكه، هدف دستيابي به اعماق ذهن انسان است.
نوروماركتينگ روِياي بازاريابان براي ورود به دنياي درون و مغز مشتريان را به حقيقت تبديل كرده است.‌ به زبان ساده، هدف اصلي نوروماركتينگ اين است كه اطلاعات ناپيدا را از مغز مردم استخراج كند تا به شركتها اين امكان را بدهد كه با ريسك تصميم‌گيري غلط پايين‌تري تصميم بگيرند.

پس نوروماركتينگ نيامده است كه جاي بازاريابي را بگيرد بلكه، آمده است كه تكميل‌كننده‌ي آن باشد و به بازاريابان با گشودن دريچه‌اي جديد از علوم بين‌رشته‌اي كمك كند كه به مشتريان خويش نزديكتر شوند...



40 گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب و کار ـ چاپ سوم

انتشارات بازاریابی، چاپ سوم کتاب "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب وکار"، با تألیف پرویز درگی را روانه بازار کرد.

 

این کتاب از مجموعه کتابهای دوره‌ی پنج جلدی 40 گفتار است. عناوین کتابهای این مجموعه بشرح زیر است:
1) چهل گفتار پيرامون مديريت و رهبري در كسب‌و‌كار
2) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي فروش
3) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي
4) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي شخصي در كسب‌و‌كار
5) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي

قبلی

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

...

13

بعدی