-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
چاپ ششم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده منتشر شد
سولومون به عنوان یک دانشمند پیشتاز در حوزه ی "رفتار مصرف کننده"، هر آن چیزی را که برای مخاطب خاص یعنی دانشجویان دوره ی دکتری و کارشناسی ارشد، و مخاطبان عام یعنی مدیران بنگاههای اقتصادی، مدیران بازاریابی و فروش لازم دانسته، در این کتاب مهیا کرده است.
سولومون کتاب پرحجم "رفتار مصرف کننده" را آنچنان خوش نقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها می توان آن را خواند و و لذت برد، بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود. این کتاب از منابع آزمون جامع دکترا محسوب میگردد.
چاپ سیام کتاب "مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران" از پرویز درگی منتشر شد.
این کتاب برای مدیران فروش، سرپرستان فروش، و حتی فروشندگان و ویزیتورهای کم تجربه درسهایی دارد که در همین بازار خودمان کاربرد دارد.
این گفته های صریح، بدون پرده، و بی ریای کتابفروشانی است که در راسته ی کتابفر وشیهای میدان انقلاب، و کتابفروشیهای شهرستانها به من، و همکارانم مستقیم یا غیرمستیقیم عنوان کرده اند.
این کتاب یکی از پرفروش ترین کتابهای انتشارات بازاریابی در طول این چند سال بوده است.
بنگاههاي اقتصادي نيازمند اين هستند كه علوم بينرشتهاي را در مورد رفتارشناسي مشتريان بهكار بگيرند. اين بينش بايد به طور كامل در فرايند برنامهريزي استراتژيك تمام رهبران كاروكسبها جاي بگيرد. در واقع، بازاريابي بهتنهايي از حل مسائل و موانع نزديك شدن به مشتريان و ورود به دنياي درون آنها ناتوان است و همين موضوع موجب آن شد تا بازاريابان با همكاري عصبشناسان و متخصصان علوم مغزي، به فكر ابداع نوروماركتينگ بيفتند. چون ثابت شده است كه آنچه مردم به زبان ميآورند، لزوماً با آنچه كه در ذهن آنان ميگذرد، تطابق ندارد.
نوروماركتينگ دانش بينرشتهاي است كه بر آن است تا تصميمگيري انسان را بررسي كند كه غالباً به صورت ناهشيار و در مغز وي صورت ميگيرد. در نوروماركتينگ نيازي نيست تا از فرد بپرسيم تا به تصميمهاي او پي ببريم بلكه، هدف دستيابي به اعماق ذهن انسان است.
نوروماركتينگ روِياي بازاريابان براي ورود به دنياي درون و مغز مشتريان را به حقيقت تبديل كرده است. به زبان ساده، هدف اصلي نوروماركتينگ اين است كه اطلاعات ناپيدا را از مغز مردم استخراج كند تا به شركتها اين امكان را بدهد كه با ريسك تصميمگيري غلط پايينتري تصميم بگيرند.
پس نوروماركتينگ نيامده است كه جاي بازاريابي را بگيرد بلكه، آمده است كه تكميلكنندهي آن باشد و به بازاريابان با گشودن دريچهاي جديد از علوم بينرشتهاي كمك كند كه به مشتريان خويش نزديكتر شوند...
انتشارات بازاریابی، چاپ سوم کتاب "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب وکار"، با تألیف پرویز درگی را روانه بازار کرد.
این کتاب از مجموعه کتابهای دورهی پنج جلدی 40 گفتار است. عناوین کتابهای این مجموعه بشرح زیر است:
1) چهل گفتار پيرامون مديريت و رهبري در كسبوكار
2) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي فروش
3) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي
4) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي شخصي در كسبوكار
5) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشترينوازي