-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
انتشارات بازاریابی، چاپ هفتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش" را روانه بازار کرد. 40 گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش، کتابی است که با تألیف پرویز درگی به تازگی به چاپ هفتم رسیده است. این کتاب که چاپ اول آن در سال 1392 انتشار یافته بود، از مجموعه کتابهای دورهی پنج جلدی 40 گفتار است. عناوین کتابهای این مجموعه بشرح زیر است:
1) چهل گفتار پيرامون مديريت و رهبري در كسبوكار
2) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي فروش
3) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي
4) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي شخصي در كسبوكار
5) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشترينوازي
انتشارات بازاریابی، چاپ ششم کتاب "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشتری نوازی"، با تألیف پرویز درگی را روانه بازار کرد.
این کتاب از مجموعه کتابهای دورهی پنج جلدی 40 گفتار است. عناوین کتابهای این مجموعه بشرح زیر است:
1) چهل گفتار پيرامون مديريت و رهبري در كسبوكار
2) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي فروش
3) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي
4) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي شخصي در كسبوكار
5) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشترينوازي
چاپ دوم "آیین برندسازی شخصی" اثر خلیل جعفرپیشه منتشر شد.
- برندینگ شخصی، کارت ویزیت اقتصاد جدید است.
- اگر شما شخصاً برای طراحی و تعریف برند شخصی خود اقدام نکنید، دیگران بر اساس برداشتهای شخصی خود از شما، برند خواهند ساخت. برندی که به احتمال زیاد آن چیزی نخواهد بود که در نظر دارید. شما باید کنترل برند خود را در دست بگیرید.
- جف بزوس، مدیرعامل آمازون دات کام، معتقد است برند شخصی شما همان چیزی است که وقتی اتاق را ترک می کنید، در موردتان مردم به یکدیگر می گویند...
چاپ یازدهم "بازاریابی و فروش تلفنی" اثر پرویز درگی منتشر شد.
بازاریابی و فروش تلفنی، یکی از رایجترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. از مزایای این ابزار که در کتاب نیز به آن اشاره شده است می توان از کم بودن هزینه ی تماس تلفنی در برابر هزینه ی تماس حضوری یاد کرد.
در این کتاب سعی شده در دو فصل به تمام موضوعات بازاریابی و فروش تلفنی به شرح زیر بپردازد:
1) بازاریابی تلفنی، مزایای بازاریابی و فروش تلفنی، محدودیتها و راهکارها
2) گامهای طلایی برای بازاریابی و فروش تلفنی
عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش سبب شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای ساختمانی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش مسکن با برنامه ریزی اصولی و علمی مدیریت شود، شاهد تحولی بزرگ در صنعت ساختمان خواهیم بود...
کتاب "بازاریابی و رؤیاها" نوشته اسحاق قورچی بیگی؛ در 100 صفحه منتشر شد.