تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



تاریخ درج مطلب: 1 تیر 1393

سازمان سنجش، کتاب تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش را به‌عنوان یکی از منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته‌ی مدیریت دانشگاه پیام نور انتخاب کرد.
این کتاب که چاپ سوم آن در حال حاضر از سوی انتشارات بازاریابی روانه‌ی بازار شده است، تألیف پرویز درگی است و با نگرش بازار ایران تهیه شده است.



تاریخ درج مطلب : 20 خرداد 1393

سومین چاپ از کتاب 42 قانون طلایی بازاریابی، با ترجمه‌ی رضا نیاکان و آیدا برادری جمشیدی از سوی انتشارات بازاریابی روانه‌ی بازار شد.
42 قانون طلایی بازاریابی، ترکیبی است از ایده‌ها، نظریه‌ها، و روشهای علمی بازاریابی که هر بازاریابی بهتر است روزانه برخی از آنها را به کار ببندد.
گفتنی است چاپ اول این کتاب در سال 1392 انتشار یافت و طی گذشت 14 ماه از عمر آن، به سومین چاپ رسید.



تاریخ درج مطلب : 9 اردیبهشت ماه 1393

انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش در بیست‏ وهفتمین دوره نمایشگاه بین‏ المللی کتاب تهران، پذیرای علاقه‏ مندان خواهد بود.
اهالی بازاریابی، نویسندگان، دانشجویان، و صاحبان کسب‏ وکار می‏توانند از غرفه این انتشارات واقع در شبستان، سالن 1، راهروی 7، غرفه شماره 26 بازدید به عمل آورند.



تاریخ درج مطلب : 7 اسفند 1392

"میزگردهای بازاریابی ایران"، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که بتازگی بهمنظور دریافت مجوز چاپ، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
کتاب "میزگردهای بازاریابی ایران"، حاوی اندیشه‏ها و دیدگاههای 55 استاد بازار و استاد دانشگاه ایرانی است که در قالب 15 میزگرد تخصصی گردآوری شده است.
عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:





تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

" رفتار مصرف کننده" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت. با دریافت این مجوز کتاب "رفتار مصرف‌کننده" مراحل چاپ و انتشار را طی می‌کند.
"رفتار مصرف کننده" اثر درخشان پروفسور مایکل آر. سولومون با ترجمه‌ی دکتر کامبیزحیدرزاده، و پیشگفتار پرویز درگی در 800 صفحه آماده سازی و در حال انتشار است.
شایان ذکر است دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در رشته‌های بازاریابی، روانشناسی، جامعه شناسی از این کتاب بهره‌های فراوانی خواهند برد. همچنین مدیرانی که فعالیت آنها در حوزه‌های رقابتی صنعت و خدمات است، این کتاب را به عنوان دستورالعمل فعالیتهای خود قرار خواهند داد.



تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه‌ی دکتر بهرام خیری، مریم عبدلی، زهرا ملازاده اردکلو با پیشگفتاری از پرویز درگی چاپ و توزیع شد.
شایان ذکر است علاقه‌مندان در حوزه‌های متنوع بازاریابی بویژه "برندینگ" این کتاب را جالب می دانند؛ از آن رو که با "مطالعات موردی" فراوانی این کتاب تدوین شده است.