تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
کتاب "کلمات جادویی فروش"، تألیف فیل جونز، با ترجمه دکتر احمد صفار و دکتر حمیدرضا نژادعلی لفمجانی منتشر شد.
کتاب فلسفهی مُد؛ نوشته لارس اسوندسن؛ ترجمه دکتر ابوالفضل داودی رکن آبادی، دکتر شهناز نایب زاده و فتانه ذوالفقاری خرشکی روانه بازار شد.
کتاب رفتار بصری مصرف کننده، ترجمه دکتر داود ساده، 147 صفحه، از سوی انتشارات بازاریابی روانه بازار شد.
کتاب "بازاریابی حسی"، ترجمه پرویز درگی ـ محمد سالاری، چاپ انتشارات بازاریابی، در 378 صفحه منتشر شد.
کتاب "زنجیره ارزش به صورت کاربردی"، نوشته امیر رحیمی نژاد، چاپ انتشارات بازاریابی، در 128 صفحه منتشر شد.
کتاب "بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان"، نوشته مهندس حمید اسدبیگی، چاپ انتشارات بازاریابی، در 104 صفحه منتشر شد.