تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



تاریخ درج مطلب : 14 مهر ماه 1392

توسعه‌مهندسی‌بازار، عنوان دوماهنامه‌ای است که بیش از 7 سال از عمر آن می‌گذرد و زیرمجموعه‌ی انتشارات بازاریابی و شرکت TMBA چاپ و منتشر می‌شود.
از جمله اقدامات بارز این مجله، گفت‌و‌گوی اختصاصی با بزرگان کسب‌و‌کار و بازاریابی جهان است که خوانندگان علاقه‌ی بسیاری به مطالعه‌ی این گفت‌و‌گوها دارند.
در شماره‌ی 32 (مرداد و شهریور 1392) توسعه‌مهندسی‌بازار گفت‌و‌گویی اختصاصی با وندل بل، آینده‌پژوه جهانی و استاد بازنشسته‌ی دانشگاه ییل انجام داد که برخی از آثار او از سوی مجامع معتبر آینده‌پژوهی جهان، در زمره‌ی 10 اثر برتر جهانی قرار گرفته‌اند.



تاریخ درج مطلب : 10مهر ماه 1392

انتشارات بازاریابی مراحل آماده‌سازی ویرایش جدید کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره را آغاز کرد.
ویرایش قبلی این کتاب که محمدحسین غوثی و پرویز درگی تألیف آن را برعهده داشتند، پس از 3 دوره چاپ به اتمام رسید و فقط تعداد محدودی در فروشگاه انتشارات بازاریابی موجود است.
در ویرایش جدید این کتاب، افزون بر استفاده از مثالهای کاربردی بیشتر، مؤلفان کوشیده‌اند تا با طرح سؤالات فراوان و پاسخگویی به آنها، فنون مذاکره‌ی موفق را از زوایای متعدد مورد بررسی قرار دهند.

 



تاریخ درج مطلب : 8 مهر ماه 1392

40 گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب‌و‌کار، عنوان تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که هم‌اکنون زیر چاپ قرار دارد.
این کتاب در 308 صفحه، قطع رقعی و به قلم پرویز درگی نوشته شده است و چهارمین کتاب از مجموعه‌ی 5 جلدی است که با عنوان 40 گفتار از سوی انتشارات بازاریابی آماده‌سازی شده‌اند.
عناوین سایر کتابهای این مجموعه به شرح زیر است:
1. چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌و‌کار

2. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی
3. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش

قبلی

1

2

3

4

5

6

بعدی