تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
کتاب "با دمپایی وارد فروش نشوید"، نوشته امین صفری و جواد دل بیشه، چاپ انتشارات بازاریابی، در 204 صفحه منتشر شد.
کتاب سفری کوتاه همراه 9 تیپ شخصیتی انیاگرام، ترجمه و تألیف جعفر واعظی، از سوی انتشارات بازاریابی روانه بازار شد.
کتاب "درک و دریافت انیاگرام"؛ اثر دان ریچارد ریسو و راس هادسون، با ترجمه جعفر واعظی به بازار آمد.
پازل (فرایند تشکیل سازمان فروش) به قلم مجید اجاقی، روانه بازار شد.
بازاریابی بین المللی پیشرفته به قلم پرفسور صنایعی و احمد سلیمی روانه بازار شد.
کتاب کاربردی و مفید تماس یک میلیاردی در دو نوبت چاپی وارد بازار شد.