تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



الفبای بازاریابی ایران« راهنما و گزیده ی کتابهای انتشارات بازاریابی» به قلم پرویز درگی، احمد آخوندی و محسن جاوید مؤید منتشر شد. 



چاپ پنجم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده منتشر شد

سولومون به عنوان یک دانشمند پیشتاز در حوزه ی "رفتار مصرف کننده"، هر آن چیزی را که برای مخاطب خاص یعنی دانشجویان دوره ی دکتری و کارشناسی ارشد، و مخاطبان عام یعنی مدیران بنگاههای اقتصادی، مدیران بازاریابی و فروش لازم دانسته، در این کتاب مهیا کرده است.

سولومون کتاب پرحجم "رفتار مصرف کننده" را آنچنان خوش نقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها می توان آن را خواند و و لذت برد، بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود. این کتاب از منابع آزمون جامع دکترا محسوب میگردد. 

                                                                                                                                                                 

 

 



 

«انقلاب بازاریابی در سیاست» منتشر شد.

«انقلاب بازاریابی در سیاست»  اثر درخشان بروس آی. نیومن با ترجمه‌ی شهاب طلائی شکری و دکتر مهدی عبدالحمید منتشر شد.
این کتاب حاوی آموزه هایی در مورد بازاریابی مؤثر از کمپین های اخیر ریاست جمهوری امریکا است که با پیشگفتاری از دکتر علی رضائیان، چهره ماندگار رشته مدیریت مزین شده است.

 



کتاب بازاریابی و رویاها نوشته اسحاق قورچی بیگی در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید. 

اسحاق قورچی بیگی از مدیران فروش باسابقه شرکت میهن است. 

وی در این کتاب به بیان زندگی شخصی و کاری خود و روند موفقیت و ارتقای شغلی خود پرداخته است که چگونه از کف بازار به مدیریت فروش یک شرکت معتبر ایرانی رسید.



چاپ هشتم "بازاریابی و فروش تلفنی" با نگرش بازار ایران اثر پرویز درگی منتشر شد

بازاریابی و فروش تلفنی، یکی از رایجترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. از مزایای این ابزار که در کتاب نیز به آن اشاره شده است می توان از کم بودن هزینه ی تماس تلفنی در برابر هزینه ی تماس حضوری یاد کرد.
در این کتاب سعی شده در دو فصل به تمام موضوعات بازاریابی و فروش تلفنی به شرح زیر بپردازد:
1)    بازاریابی تلفنی، مزایای بازاریابی و فروش تلفنی، محدودیتها و راهکارها
2)    گامهای طلایی برای بازاریابی و فروش تلفنی



چاپ دوم کتاب "راهنمای مدیران در کانال توزیع" اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، چاک وست با ترجمه پرویز درگی و امیرحسین سرفرازیان منتشر شد

 

کتاب از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:
1)    هدف از نگارش بخش اول ایجاد بینش استراتژیک درباره ی کانال توزیع و معرفی مدل هفت مرحله ای طراحی کانال توزیع است.
2)    بخش دوم، با نگاهی عملگرایانه به افراد اجرایی کمک می کند تا چگونگی اخذ تصمیمات مهم و راهبردی در مسائل مربوط به کانال توزیع را فرا بگیرند.
3)    بخش سوم، به معرفی ابزارهای کارآمد مورد استفاده ی مدیران موفق در کارهای روزمره مربوط به کانال توزیع می پردازد.
4)    و بخش چهارم که مترجمان به کتاب اصلی افزوده اند، به معرفی روش سیستماتیک ایجاد و اداره ی کانال توزیع مویرگی در سازمان می پردازد.

قبلی

1

...

4

5

6

7

8

9

10

11

12

...

13

بعدی