تازه ها
-
100 ایده برتر بازاریابی زیر چاپ رفتکتاب 100 ایده برتر بازاریابی اثر جیم بلیت مراحل چاپ را طی می کندادامه
-
چاپ هشتم بازاریابی و فروش تلفنیچاپ هشتم "بازاریابی و فروش تلفنی" اثر پرویز درگی منتشر شدادامه
-
چاپ دوم کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیعچاپ دوم کتاب "راهنمای مدیران در کانال توزیع" اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، چاک وست منتشر شدادامه
-
چاپ دوم کتاب حس برنددومین چاپ کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم منتشر شدادامه
-
چاپ سوم رفتار مصرف کننده اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدسومین چاپ کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدادامه
-
غرفه انتشارات بازاریابی در نمایشگاه کتابنشانی غرفه انتشارات بازاریابی در 29اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (15 تا 25 اردیبهشت 1395)...ادامه
-
چاپ دوم قدرت فروش مثبت از استیفن شیفمن منتشر شد.چاپ دوم قدرت فروش مثبت از استیفن شیفمن منتشر شد.ادامه
-
چاپ پنجم مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی منتشر شد.چاپ پنجم مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی منتشر شد.ادامه
-
چاپ دوم پرورش نبوغ بازاریابی اثر پیتر فیسک منتشر شد.چاپ دوم پرورش نبوغ بازاریابی اثر پیتر فیسک منتشر شد.ادامه
-
کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران به چاپ بیست و چهارم رسیدچاپ بیست و چهارم کتاب "مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران" از پرویز درگی منتشر شد.ادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
دومین چاپ "قدرت فروش مثبت" از استیفن شیفمن با ترجمه دکتر احمد روستا و جهانبخش رحیمی باغملک منتشر شد.
بازاریابی را با پرسیدن یک سؤال شروع کنید، سپس به جواب مشتری گوش کنید. توانایی گوش دادن فعال، چیزی است که فروشنده ی خوب را از بد مجزا می کند.
فرمول جادویی درباره ی آنچه باید بپرسید وجود ندارد، اما مطلب مهمی که در اینجا وجود دارد، فهمیدن صحبت مشتری و شفاف سازی آنچه که از مشتری آموخته اید است. شما می خواهید دریابید که مشکل کجا است و سپس به حل آن کمک کنید.