تازه ها
-
کتاب بازاریابی بین المللی پیشرفته به بازار آمدبازاریابی بین المللی پیشرفته منتشر شد.ادامه
-
چاپ اول و دوم تماس یک میلیاردی به صورت همزمان روانه ی بازار شدتماس یک میلیاردی منتشر شد.ادامه
-
الفبای بازاریابی ایران منتشر شدالفبای بازاریابی ایران به بازار آمدادامه
-
چاپ پنجم رفتار مصرف کننده اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدچاپ پنجم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدادامه
-
«انقلاب بازاریابی در سیاست» منتشر شدانتشار کتاب انقلاب بازاریابی در سیاستادامه
-
بازاریابی و رویاها در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسیدبازاریابی و رویاها در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسیدادامه
-
چاپ هشتم بازاریابی و فروش تلفنیچاپ هشتم "بازاریابی و فروش تلفنی" اثر پرویز درگی منتشر شدادامه
-
چاپ دوم کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیعچاپ دوم کتاب "راهنمای مدیران در کانال توزیع" اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، چاک وست منتشر شدادامه
-
چاپ دوم کتاب حس برنددومین چاپ کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم منتشر شدادامه
-
غرفه انتشارات بازاریابی در نمایشگاه کتابنشانی غرفه انتشارات بازاریابی در 29اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (15 تا 25 اردیبهشت 1395)...ادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
چاپ هشتم "بازاریابی و فروش تلفنی" اثر پرویز درگی منتشر شد
بازاریابی و فروش تلفنی، یکی از رایجترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. از مزایای این ابزار که در کتاب نیز به آن اشاره شده است می توان از کم بودن هزینه ی تماس تلفنی در برابر هزینه ی تماس حضوری یاد کرد.
در این کتاب سعی شده در دو فصل به تمام موضوعات بازاریابی و فروش تلفنی به شرح زیر بپردازد:
1) بازاریابی تلفنی، مزایای بازاریابی و فروش تلفنی، محدودیتها و راهکارها
2) گامهای طلایی برای بازاریابی و فروش تلفنی