-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
"پازل" فرایند تشکیل سازمان فروش"، کتابی است داستانی. نویسنده کوشیده است به جای پرداختن به نظریه ها، آنچه را که برای تشکیل سازمان فروش لازم است در قالب داستان و قصه بیاورد.
کوشش نویسنده را باید ارج نهاد و گفت این شیوه در انتقال مفاهیم، هم فوق العاده اثربخش است، و هم میزان به یادسپاری آن نیز به مراتب بیش از سایر روشهای یادگیری است.
لطف این اثر در آنجاست که نویسنده با بهره مندی از فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی، اوضاع کاروکسب را نیز تشریح می کند، از آن مهمتر آنکه فرازونشیب داستان به گونه ای است که می توان کتاب را تا پایان خواند و به پازل 8 تکه ای سازمان فروش فکر کرد.
بسیاری از مباحث و موضوعات فروش در این کتاب آمده است. نکته های فراوانی دارد؛ هم برای آنان که به تازگی به دنیای جذاب و پرکشش فروش ورود پیدا کرده اند، و هم برای کسانی که سالهاست در کار فروش به پختگی و سنجیدگی رسیده اند.