تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
انسانهای زیادی پا به عرصهی گیتی نهادهاند و در میانشان اندک اندیشمندانی از زلال باور خویش، ثبت و به یادگار گذاشتند، در میان این بلندباوران برخی پیشتاز و تحولساز بودند، اسوندسن فیلسوف نروژی از آن دست روشنضمیرانی بود که یادگاری به قلم تحریر درآورد که تا سالها میتوان بهعنوان چراغ راه عرصهی فلسفهی مُد از آن یاد کرد.
بیتردید دانش تحولساز است، ولی بینش جریانساز کتاب حاضر منظری جدید در ارتقای درک هرچه شایستهتر فلسفهی پیچیدهی مُد فراهم ساخته و با طرح سؤالات چالشی و پاسخهایی مبتنی بر بینش واکاوانه، تلاش دارد عمق فهم مخاطب را نسبت به مؤلفههای مطرحشده به ژرفنایی از ادراک برساند که کمتر میتوان در کتب دیگر، با این کیفیت مشاهده و بدان دست یافت.