تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
42 قانون طلایی بازاریابی، ترکیبی است از ایده ها، نظریه ها، و روشهای علمی بازاریابی که هر بازاریابی بهتر است روزانه برخی از آنها را به کار بندد.
اگر بازاریاب هستیدف همواره به خاطر بسپارید که هدف نهایی، فروش کالای بیشتر است.
- قانون اول از 42 قانون طلایی بازاریابی: تمام قوانین باید شکسته شوند.
- قانون 3 از 42 قانون طلایی بازاریابی: آهسته و پیوسته حرکت کنید.
- قانون 16 از 42 قانون طلایی بازاریابی: در هر بخش از بازاریابی خود آماده سرعت عمل باشید. مشتریان خود را با گزینه های "اکنون بخرید" یا "بیشتر بدانید" یا "با ما تماس بگیرید"، تحریک کنید.
- قانون 34 از 42 قانون طلایی بازاریابی: معجزه در بازاریابی هنگامی اتفاق می افتد که بتوانید از هنر برای الهام بخشیدن به مشتری و برانگیختن واکنشهای احساسی او استفاده کنید.
- قانون 42 از 42 قانون طلایی بازاریابی: اینها قوانین من بودند، قوانین شما چیست؟