تازه ها
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ سوم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفتهادامه
-
مدیریت انتظارات مشتریانچاپ سوم مدیریت انتظارات مشتریان منتشر شد.ادامه
-
42 قانون طلایی بازاریابیچاپ چهارم کتاب 42 قانون طلایی بازاریابیادامه
-
فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمرچاپ دوم کتاب "فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر" منتشر شد.ادامه
-
استراتژی برای توکتاب "استراتژی برای تو" منتشر شد.ادامه
-
بازیپردازی با رویکرد آنلاینبازی پردازی با رویکرد آنلاین منتشر شد.ادامه
-
کلمات جادویی فروشانتشار کتاب "کلمات جادویی فروش"ادامه
-
فلسفهی مُد منتشر شد.انتشار کتاب "فلسفهی مُد"ادامه
-
اصول بازاریابی و فروش مسکن منتشر شد.انتشار کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکنادامه
-
کتاب رفتار بصری مصرف کننده منتشر شدانتشار کتاب رفتار بصری مصرف کنندهادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
هرروز کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در حال دریافت پیغام بازارهای بشدت رقابتی هستند و آنهایی که گوش شنوایی ندارند، به زودی خود را از رقابت با دیگران ناتوان خواهند یافت.
در این کتاب می آموزید که چگونه پشت مشتریانتان را خالی نگذارید، همچنین می آموزید که جریانهای کم هزینه ای را به راه اندازید تا درآمد و عایدی از مشتریان حقیقیتان را به حداکثر برسانید.
- این کتاب به شرکتها یاد می دهد:
1) چگونه انتظارات مشتری را مدیریت کنند.
2) چگونه انتظارات مشتری را برآورده سازند.
عدم توجه به پاسخگویی به انتظارات مشتریان، به مثابه ارسال دعوتنامه ای برای رقبا است تا این مشتریان را به سمت خود جذب کنند.
...