تازه ها
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
-
فروشندگان بزرگ چگونه عمل می کنند؟چاپ سوم کتاب فروشندگان بزرگ جگونه عمل می کنند؟ منتشر شدادامه
-
هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابیچاپ پنجم کتاب هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی منتشر شدادامه
-
فروش و توزیع به زبان سادهچاپ پنجم کتاب فروش و توزیع به زبان سادهادامه
-
بازاریابی و رؤیاهاچاپ پنجم کتاب بازاریابی و رؤیاهاادامه
-
رفتار مصرف کننده _ چاپ ششمچاپ ششم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
چاپ پنجم کتاب "هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی" در زمستان 1399 چاپ و منتشر شد.
بیایید قسمتی از کتاب را با هم بخوانیم:
اطلاعات دقیق، بهروز و شفاف ریسک تصمیمگیری غلط را کاهش میدهد و این یکی از دلایل مهم ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی و ارتقای هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی در نهاد سازمان است.
سازمانهای هوشمند پا را از این فراتر گذاشتهاند و به عبارتی فقط خودشان را درگیر کسب اطلاعات موجود نکردهاند. علاوه بر آن، به مدیریت آینده چشم دارند و به دنبال فرصتهای نوین بازاریابی هستند.
ماربون هارپر، یکی از موفقترین مردان تاریخ تبلیغات میگوید: مدیریت عالی سازمان یعنی مدیریت بر آیندهی آن و مدیریت بر آینده یعنی مدیریت اطلاعات.
www.marketingshop.ir