-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
چاپ دوم کتاب "فروشندگان بزرگ چگونه عمل میکنند؟" در ابتدای زمستان 1399 چاپ و منتشر شد.
این کتاب نوشتهی مایکل تی.بازوت – بن زولدان است که با ترجمهی سلیس امیرمصطفی اعرابیپور روانهی بازار شده است.
در بخشی از این کتاب میخوانیم: امروزه فقط نگاه از درون به بیرون (از سوی شرکت به بازار) نمیتواند موفقیت شما را رقم بزند بلکه، علاوه بر آن نیاز به نگاه بیرون به درون هم داریم.
چیزی که در مورد فروش نمیدانستهایم این است، که بهترین فروشندگان کسانی هستند که به مؤثرترین نحو ممکن، با مردم ارتباط برقرار میکنند. فروشندگان موفق فقط از خریداران سؤال نمیکنند بلکه، برای برقراری پیوندهای عاطفی با آنها نیز اقدام کرده و در رابطهی خود با خریداران به چیزی میرسند به نام "تفاهم".
در این کتاب، سعی در بیان و آموزش فروش از طریق پیوند عاطفی و قدرت داستانگویی بر پایهی مفاهیم نورومارکتینگ شده است. دوران تکیه کردن صرف بر مهارتهای فروش مرحلهای و فرایندی به سر آمده است. امروزه بیشتر از تکیه به اینها، نیاز به مهارتهای ارتباطی و عاطفی است.
www.marketingshop.ir