-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب : 14 مهر ماه 1392
توسعهمهندسیبازار، عنوان دوماهنامهای است که بیش از 7 سال از عمر آن میگذرد و زیرمجموعهی انتشارات بازاریابی و شرکت TMBA چاپ و منتشر میشود.
از جمله اقدامات بارز این مجله، گفتوگوی اختصاصی با بزرگان کسبوکار و بازاریابی جهان است که خوانندگان علاقهی بسیاری به مطالعهی این گفتوگوها دارند.
در شمارهی 32 (مرداد و شهریور 1392) توسعهمهندسیبازار گفتوگویی اختصاصی با وندل بل، آیندهپژوه جهانی و استاد بازنشستهی دانشگاه ییل انجام داد که برخی از آثار او از سوی مجامع معتبر آیندهپژوهی جهان، در زمرهی 10 اثر برتر جهانی قرار گرفتهاند.
عکس زیر، این پروفسور صاحب آوازهی جهانی را در حالی که مجلهی توسعهمهندسیبازار را ورق میزند نشان میدهد.
به گفتهی وندلبل، آیندهپژوهان ایرانی در میان سرآمدان جهانی این رشته، صاحب جایگاهی درخور و قابل توجه هستند.