تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

تاریخ درج مطلب : 14 مهر ماه 1392

توسعه‌مهندسی‌بازار، عنوان دوماهنامه‌ای است که بیش از 7 سال از عمر آن می‌گذرد و زیرمجموعه‌ی انتشارات بازاریابی و شرکت TMBA چاپ و منتشر می‌شود.
از جمله اقدامات بارز این مجله، گفت‌و‌گوی اختصاصی با بزرگان کسب‌و‌کار و بازاریابی جهان است که خوانندگان علاقه‌ی بسیاری به مطالعه‌ی این گفت‌و‌گوها دارند.
در شماره‌ی 32 (مرداد و شهریور 1392) توسعه‌مهندسی‌بازار گفت‌و‌گویی اختصاصی با وندل بل، آینده‌پژوه جهانی و استاد بازنشسته‌ی دانشگاه ییل انجام داد که برخی از آثار او از سوی مجامع معتبر آینده‌پژوهی جهان، در زمره‌ی 10 اثر برتر جهانی قرار گرفته‌اند.

عکس زیر، این پروفسور صاحب آوازه‌ی جهانی را در حالی که مجله‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار را ورق می‌زند نشان می‌دهد.
به گفته‌ی وندل‌بل، آینده‌پژوهان ایرانی در میان سرآمدان جهانی این رشته، صاحب جایگاهی در‌خور و قابل توجه هستند.