-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تاریخ درج مطلب : 7 اسفند 1392
"میزگردهای بازاریابی ایران"، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که بتازگی بهمنظور دریافت مجوز چاپ، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
کتاب "میزگردهای بازاریابی ایران"، حاوی اندیشهها و دیدگاههای 55 استاد بازار و استاد دانشگاه ایرانی است که در قالب 15 میزگرد تخصصی گردآوری شده است.
عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:
• آسيبشناسي بازاريابي در ايران
• رفتار مصرفكنندهي ايراني
• تحقيقات بازاريابي در ايران
• تبليغات ايران: گذشته، حال، آينده
• برند و برندسازي در ايران
• بازاريابي صنعتي در ايران
• چالشهاي توزيع در ايران؛ راهكارها و توصيهها
• قيمتگذاري در ايران؛ راهكارها و توصيهها
• بازاريابي خدمات بانكي در ايران؛ راهكارها و توصيهها
• مهندسي فروش در ايران با رويكرد آيندهي فروش
• مديريت انگيزه در نيروهاي پخش و فروش با تأكيد بر پورسانت
• و...
شایان ذکر است این کتاب در 444 صفحه، قطع خشتی و به قلم احمد آخوندی، محسن جاویدمؤید، محمدرضا حسنزاده جوانیان، و مرتضی امیرعباسی نوشته شده است، ضمن اینکه پرویز درگی، مدرس دانشگاه، و محقق و مشاور بازاریابی نیز بر آن پیشگفتار نوشته است.