تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

تاریخ درج مطلب : 7 اسفند 1392

"میزگردهای بازاریابی ایران"، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که بتازگی بهمنظور دریافت مجوز چاپ، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
کتاب "میزگردهای بازاریابی ایران"، حاوی اندیشه‌ها و دیدگاههای 55 استاد بازار و استاد دانشگاه ایرانی است که در قالب 15 میزگرد تخصصی گردآوری شده است.
عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:


•    آسيب‌شناسي بازاريابي در ايران
•    رفتار مصرف‌كننده‌ي ايراني
•    تحقيقات بازاريابي در ايران
•    تبليغات ايران: گذشته، حال، آينده
•    برند و برندسازي در ايران
•    بازاريابي صنعتي در ايران
•    چالشهاي توزيع در ايران؛ راهكارها و توصيه‌ها
•    قيمت‌گذاري در ايران؛ راهكارها و توصيه‌ها
•    بازاريابي خدمات بانكي در ايران؛ راهكارها و توصيه‌ها
•    مهندسي فروش در ايران با رويكرد آينده‌ي فروش
•    مديريت انگيزه در نيروهاي پخش و فروش با تأكيد بر پورسانت
•    و...

شایان ذکر است این کتاب در 444 صفحه، قطع خشتی و به قلم احمد آخوندی، محسن جاویدمؤید، محمدرضا حسن‌زاده جوانیان، و مرتضی امیرعباسی نوشته شده است، ضمن اینکه پرویز درگی، مدرس دانشگاه، و محقق و مشاور بازاریابی نیز بر آن پیشگفتار نوشته است.