تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

تاریخ درج مطلب: 17 تیر 1393

انتشارات بازاریابی، چاپ دوم دو کتاب را روانه‌ی بازار کرد. "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش"، عنوان کتابی است که با تألیف پرویز درگی به تازگی به چاپ دوم رسید. این کتاب که چاپ اول آن در سال 1392 انتشار یافته بود، از مجموعه کتابهای دوره‌ی پنج جلدی 40 گفتار است. عناوین کتابهای این مجموعه بشرح زیر است:
1) چهل گفتار پيرامون مديريت و رهبري در كسب‌و‌كار
2) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي فروش
3) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي
4) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي شخصي در كسب‌و‌كار
5) چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي
"مدیریت انتظارات مشتریان"، ترجمه‌ی احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، عنوان دومین کتاب انتشارات بازاریابی است که در هفته‌ی جاری چاپ دوم آن در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
"مدیریت انتظارات مشتریان" کتاب کم‌حجم، اما کاربردی است که به‌عنوان ابزار رقابتی شرکتهای موفق، آموزه‌هایی را در اختیار مدیران تیزبین و نکته‌سنج قرار می‌دهد.
شایان ذکر است این کتاب در 208 صفحه و به قیمت 8 هزار تومان منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه‌ی این دو کتاب و نیز سایر کتابهای انتشارات بازاریابی می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.MarketingShop.ir به صورت آنلاین سفارش خود را دستور دهند و یا اینکه با تلفنهای این انتشارات تماس بگیرند. 71 و 66408251
نشانی فروشگاه انتشارات بازاریابی: تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان 12 فروردین، پاساژ کتاب فروردین