-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
چاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها به تازگی در هفتهی دوم بهمن ماه 1399 با تیراژ 1000 نسخه منتشر شد.
فروش به شرکتها و سازمانها اثر نیل رکهم با ترجمهی بابک مروانی در 247 صفحه، جزو معدود کتابهای فروش است که نام اصلی آن عبارت است از Spin Selling
کتاب فروش به شرکتها و سازمانها به نوشتهی ناشر خارجی آن و دیدگاه صاحبنظران، کتابی است یک میلیون دلاری! از آن رو که فروشندگان برتر دنیا را از خواب خرگوشی بیرون آورده است، و قرار است بر خودفریبی سالیان سال فروشندگان برتر دنیا پایان دهد.
گفتنی آنکه این کتاب بر تحقیق و پژوهش استوار است؛ یعنی پروژهی تحقیقاتی به مدت 12 سال با بیش از 35 هزار مذاکرهی فروش، استوانههای تدوین این کتاب جهانی هستند.
10 هزار فروشنده از 23 کشور جهان، اجازه میدهند که تیم تحقیقاتی با آنها همسفر شود و آنها را در هنگام کار و در حین مذاکره مشاهده کنند.
کتاب حاوی 8 فصل است که با مطالعهی آن، بخوبی میتوانید فروشهای سازمانی را برای شرکت و هلدینگ خود سامان بخشید.
www.marketingshop.ir