-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
کتاب "دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی" نوشتهی معلم بازاریابی- پرویز درگی به چاپ سوم رسید.
همانطور که از نام این کتاب مشخص است، ما شاهد بررسی تعدادی از برندهای مختلف و صاحبنام جهانی در زمینههای متفاوت مثل مرسدس بنز، گوگل، بارسلونا و ... هستیم.
در ابتدای هر فصل به تاریخچهای از این برندها پرداخته شده و سپس پرسشوپاسخهایی از نقاط ضعف و قوت و تهدیداتی که آنها را تحتتأثیر قرار میدهد آگاه میشویم.
باید بپذیریم که برند تنها یک محصول فیزیکی نیست بلکه، یک خاصیت منحصربهفرد است که در طول زمان گسترش و بهبود مییابد. همگی میدانیم برندهای قدرتمند این توانایی را دارند تا قیمتی بالاتر در میان مشتریان و سرمایهگذاران داشته باشند. اما قبل از برند معتبر شدن از سرگذشت بزرگانی چون پایداری (بنیانگذار فرآوردههای لبنی میهن)، سلیمانی (کاله)، ژائله (شیرین عسل) و... میتوان نتیجه گرفت هدف آنان تنها کسب سود نبوده و فقط به برههی زمانی خودشان توجه نداشتهاند. از این رو، که برند برتر سبب کسب منافع بیشتر میشود و اگر به دنبال منافع بیشتر هستید، با مطالعهی این کتاب و الهام از سرگذشت قدرتمندان جهان برای برند برتر شدن گام بردارید.
علاقهمندان برای خرید این کتاب میتوانند به نشانی اینترنتی:
مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاههای انتشارات بازاریابی:
021-66028111-112
021-66408251-71
تماس بگیرند.
<!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA <!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}