تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
درباره ی ما
رزومه
انتشارات بازاریابی، با هدف ارتقای دانش حرفهای مدیران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، از 15 خرداد 1390 فعالیت خود را آغاز کرد.
این انتشارات صرفا به چاپ کتابهای تخصصی بازاریابی و فروش اهتمام دارد، شاخص اصلی این کتابها، "با نگرش بازار ایران" است، اما کتابهای ترجمهای که بتواند خواننده ایرانی را مجذوب کند و برای مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، نگاه کاربردی را تامین کند، در زمرهی فعالیتهای انتشارات بازاریابی به شرح زیر است:
- مجلات بازاریابی ( دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - دارای مجوز از وزارت ارشاد سال 1386 )
( ماهنامه بازاریاب بازارساز - دارای مجوز از وزارت ارشاد سال 1393)
- مجموعه فیلمهای آموزش بازاریابی و فروش ( تولید شده با زیر نویس فارسی - از بزرگان بازاریابی ایران و جهان )
رزومه

پرویز درگی
مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
- عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
- رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA
- صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار
- استاد مدعو مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران
- مدرس دوره جامع مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
- عضو هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
- عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
- مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان
- رهبر تحقیق پروژه های متعدد بازاریابی در بازرهای داخلی و خارجی
- مشاهده رزومه کامل

احمد آخوندی
مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
- مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
- ویراستار کتابهای بازاریابی و تبلیغات و روابط عمومی
- سردبیر دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
- معاون سردبیر فصلنامه گردشگری
- عضو هیات تحریریه فصلنامه "رسانه" از شماره 2 تا 8 (سال 1369)
- دبیر تحریریه ماهنامه "عصر تبلیغات و بازاریابی"
- خبرنگار و کارشناس صفحه اجتماعی روزنامه های همشهری و ابرار
- معاون سردبیر ماهنامه های شهرما (کیش، قشم، چابهار، اکباتان، شهرک غرب، تهرانپارس)
- مشاهده رزومه کامل