تازه ها
-
کتاب بازاریابی بین المللی پیشرفته به بازار آمدبازاریابی بین المللی پیشرفته منتشر شد.ادامه
-
چاپ اول و دوم تماس یک میلیاردی به صورت همزمان روانه ی بازار شدتماس یک میلیاردی منتشر شد.ادامه
-
الفبای بازاریابی ایران منتشر شدالفبای بازاریابی ایران به بازار آمدادامه
-
چاپ پنجم رفتار مصرف کننده اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدچاپ پنجم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدادامه
-
«انقلاب بازاریابی در سیاست» منتشر شدانتشار کتاب انقلاب بازاریابی در سیاستادامه
-
بازاریابی و رویاها در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسیدبازاریابی و رویاها در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسیدادامه
-
چاپ هشتم بازاریابی و فروش تلفنیچاپ هشتم "بازاریابی و فروش تلفنی" اثر پرویز درگی منتشر شدادامه
-
چاپ دوم کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیعچاپ دوم کتاب "راهنمای مدیران در کانال توزیع" اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، چاک وست منتشر شدادامه
-
چاپ دوم کتاب حس برنددومین چاپ کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم منتشر شدادامه
-
غرفه انتشارات بازاریابی در نمایشگاه کتابنشانی غرفه انتشارات بازاریابی در 29اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (15 تا 25 اردیبهشت 1395)...ادامه
درباره ی ما
رزومه
انتشارات بازاریابی، با هدف ارتقای دانش حرفهای مدیران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، از 15 خرداد 1390 فعالیت خود را آغاز کرد.
این انتشارات صرفا به چاپ کتابهای تخصصی بازاریابی و فروش اهتمام دارد، شاخص اصلی این کتابها، "با نگرش بازار ایران" است، اما کتابهای ترجمهای که بتواند خواننده ایرانی را مجذوب کند و برای مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، نگاه کاربردی را تامین کند، در زمرهی فعالیتهای انتشارات بازاریابی به شرح زیر است:
- مجلات بازاریابی ( دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - دارای مجوز از وزارت ارشاد سال 1386 )
( ماهنامه بازاریاب بازارساز - دارای مجوز از وزارت ارشاد سال 1393)
- مجموعه فیلمهای آموزش بازاریابی و فروش ( تولید شده با زیر نویس فارسی - از بزرگان بازاریابی ایران و جهان )
رزومه

پرویز درگی
مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
- عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
- رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA
- صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار
- استاد مدعو مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران
- مدرس دوره جامع مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
- عضو هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
- عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
- مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان
- رهبر تحقیق پروژه های متعدد بازاریابی در بازرهای داخلی و خارجی
- مشاهده رزومه کامل

احمد آخوندی
مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
- مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
- ویراستار کتابهای بازاریابی و تبلیغات و روابط عمومی
- سردبیر دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
- معاون سردبیر فصلنامه گردشگری
- عضو هیات تحریریه فصلنامه "رسانه" از شماره 2 تا 8 (سال 1369)
- دبیر تحریریه ماهنامه "عصر تبلیغات و بازاریابی"
- خبرنگار و کارشناس صفحه اجتماعی روزنامه های همشهری و ابرار
- معاون سردبیر ماهنامه های شهرما (کیش، قشم، چابهار، اکباتان، شهرک غرب، تهرانپارس)
- مشاهده رزومه کامل