تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



بازاریابی بین المللی پیشرفته به قلم پرفسور صنایعی و احمد سلیمی روانه بازار شد.                        

 



کتاب کاربردی و مفید تماس یک میلیاردی در دو نوبت چاپی وارد بازار شد. 



الفبای بازاریابی ایران« راهنما و گزیده ی کتابهای انتشارات بازاریابی» به قلم پرویز درگی، احمد آخوندی و محسن جاوید مؤید منتشر شد. 



چاپ پنجم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده منتشر شد

سولومون به عنوان یک دانشمند پیشتاز در حوزه ی "رفتار مصرف کننده"، هر آن چیزی را که برای مخاطب خاص یعنی دانشجویان دوره ی دکتری و کارشناسی ارشد، و مخاطبان عام یعنی مدیران بنگاههای اقتصادی، مدیران بازاریابی و فروش لازم دانسته، در این کتاب مهیا کرده است.

سولومون کتاب پرحجم "رفتار مصرف کننده" را آنچنان خوش نقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها می توان آن را خواند و و لذت برد، بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود. این کتاب از منابع آزمون جامع دکترا محسوب میگردد. 

                                                                                                                                                                 

 

 



 

«انقلاب بازاریابی در سیاست» منتشر شد.

«انقلاب بازاریابی در سیاست»  اثر درخشان بروس آی. نیومن با ترجمه‌ی شهاب طلائی شکری و دکتر مهدی عبدالحمید منتشر شد.
این کتاب حاوی آموزه هایی در مورد بازاریابی مؤثر از کمپین های اخیر ریاست جمهوری امریکا است که با پیشگفتاری از دکتر علی رضائیان، چهره ماندگار رشته مدیریت مزین شده است.

 



کتاب بازاریابی و رویاها نوشته اسحاق قورچی بیگی در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید. 

اسحاق قورچی بیگی از مدیران فروش باسابقه شرکت میهن است. 

وی در این کتاب به بیان زندگی شخصی و کاری خود و روند موفقیت و ارتقای شغلی خود پرداخته است که چگونه از کف بازار به مدیریت فروش یک شرکت معتبر ایرانی رسید.

قبلی

1

2

3

4

5

6

7

بعدی