تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته، نوشته پالی برد، ترجمه پرویز درگی و محمدحسن امامی، در 147 صفحه به چاپ سوم رسید.



مدیریت انتظارات مشتریان، نوشته تری شورتر ـ استیو تاورز، ترجمه احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، حاوی 208 صفحه، به چاپ سوم رسید.



کتاب "42 قانون طلایی بازاریابی" نوشته لورا لوول؛ ترجمه رضا نیاکان، آیدا برادری جمشیدی؛ در 200صفحه منتشر شد.



چاپ دوم کتاب "فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر"، تألیف مجید اُجاقی، حاوی 248 صفحه منتشر شد.



کتاب "استراتژی برای تو" نوشته ریچ هوروات؛ ترجمه حجت سلمانی زاده ـ فرهاد بهادر؛ در 147 صفحه منتشر شد.



کتاب "بازی پردازی با رویکرد آنلاین"، تألیف محسن سیفی ـ محمدمهدی علی نژاد ـ روزبه خسروی مقدم، در 264 صفحه منتشر شد.

قبلی

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

...

13

بعدی