تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته، نوشته پالی برد، ترجمه پرویز درگی و محمدحسن امامی، در 147 صفحه به چاپ سوم رسید.
مدیریت انتظارات مشتریان، نوشته تری شورتر ـ استیو تاورز، ترجمه احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، حاوی 208 صفحه، به چاپ سوم رسید.
کتاب "42 قانون طلایی بازاریابی" نوشته لورا لوول؛ ترجمه رضا نیاکان، آیدا برادری جمشیدی؛ در 200صفحه منتشر شد.
چاپ دوم کتاب "فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر"، تألیف مجید اُجاقی، حاوی 248 صفحه منتشر شد.
کتاب "استراتژی برای تو" نوشته ریچ هوروات؛ ترجمه حجت سلمانی زاده ـ فرهاد بهادر؛ در 147 صفحه منتشر شد.
کتاب "بازی پردازی با رویکرد آنلاین"، تألیف محسن سیفی ـ محمدمهدی علی نژاد ـ روزبه خسروی مقدم، در 264 صفحه منتشر شد.