تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



تاریخ درج مطلب : 7 اسفند 1392

"میزگردهای بازاریابی ایران"، عنوان تازهترین کتاب انتشارات بازاریابی است که بتازگی بهمنظور دریافت مجوز چاپ، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
کتاب "میزگردهای بازاریابی ایران"، حاوی اندیشه‏ها و دیدگاههای 55 استاد بازار و استاد دانشگاه ایرانی است که در قالب 15 میزگرد تخصصی گردآوری شده است.
عناوین برخی از میزگردهایی که در کتاب آمده، بشرح زیر است:





تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

" رفتار مصرف کننده" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت. با دریافت این مجوز کتاب "رفتار مصرف‌کننده" مراحل چاپ و انتشار را طی می‌کند.
"رفتار مصرف کننده" اثر درخشان پروفسور مایکل آر. سولومون با ترجمه‌ی دکتر کامبیزحیدرزاده، و پیشگفتار پرویز درگی در 800 صفحه آماده سازی و در حال انتشار است.
شایان ذکر است دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در رشته‌های بازاریابی، روانشناسی، جامعه شناسی از این کتاب بهره‌های فراوانی خواهند برد. همچنین مدیرانی که فعالیت آنها در حوزه‌های رقابتی صنعت و خدمات است، این کتاب را به عنوان دستورالعمل فعالیتهای خود قرار خواهند داد.



تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه‌ی دکتر بهرام خیری، مریم عبدلی، زهرا ملازاده اردکلو با پیشگفتاری از پرویز درگی چاپ و توزیع شد.
شایان ذکر است علاقه‌مندان در حوزه‌های متنوع بازاریابی بویژه "برندینگ" این کتاب را جالب می دانند؛ از آن رو که با "مطالعات موردی" فراوانی این کتاب تدوین شده است.



تاریخ درج مطلب : 9 آذر ماه 1392

اولین همایش ملی برند و شرکت‌های دانش بنیان، پنجشنبه 30 آبان 1392 در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.
برگزارکنندگان این همایش در بسته‌هایی که به میهمانان حاضر در جلسه هدیه می‌دادند، تعدادی از محصولات انتشارات بازاریابی شامل کتاب مدیریت انتظارات مشتریان (ترجمه‌ی احمد آخوندی و محسن جاوید موید)، دی‌وی‌دی سازمانهای بدون مدیر، شامل اندیشه‌های گری ‌همل، استاد شورشی مدیریت جهان و دو عنوان از لوح‌های فشرده آموزش بازاریابی دانشگاه هاروارد (تهیه شده با زیرنویس فارسی در انتشارات بازاریابی را قرار داده بودند.)
شایان ذکر است استانداری قزوین، شهرداری قزوین، شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین و چندین شرکت و سازمان خصوصی دولتی دیگر نیز از حامیان برگزاری همایش بودند.



تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392

مجوز چاپ و انتشار کتاب ایده‌های خلاقانه‌ی فروش بیمه، تألیف حمید امامی، امروز سهشنبه 21 آبان 1392 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.
پیش‌بینی می‌شود این کتاب تا پایان آبان ماه سالجاری چاپ و در اختیار اهالی بازاریابی و فروش قرار گیرد.



تاریخ درج مطلب : 21 آبان ماه 1392

"حس برند"، عنوان تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که در 280 صفحه مراحل پایانی چاپ و صحافی را می‌گذراند.
این کتاب، تألیف مارتین لیندستروم است که با ترجمه‌ی مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو و زیر نظر دکتر بهرام خیری آماده‌سازی شده است.
شایان ذکر است پیشگفتار کتاب "حس برند" را پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی نوشته است ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید ویراستاری آن را انجام داده‌اند.