تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



چاپ دوم کتاب "راهنمای مدیران در کانال توزیع" اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، چاک وست با ترجمه پرویز درگی و امیرحسین سرفرازیان منتشر شد

 

کتاب از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:
1)    هدف از نگارش بخش اول ایجاد بینش استراتژیک درباره ی کانال توزیع و معرفی مدل هفت مرحله ای طراحی کانال توزیع است.
2)    بخش دوم، با نگاهی عملگرایانه به افراد اجرایی کمک می کند تا چگونگی اخذ تصمیمات مهم و راهبردی در مسائل مربوط به کانال توزیع را فرا بگیرند.
3)    بخش سوم، به معرفی ابزارهای کارآمد مورد استفاده ی مدیران موفق در کارهای روزمره مربوط به کانال توزیع می پردازد.
4)    و بخش چهارم که مترجمان به کتاب اصلی افزوده اند، به معرفی روش سیستماتیک ایجاد و اداره ی کانال توزیع مویرگی در سازمان می پردازد.



چاپ دوم کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو زیر نظر آقای دکتر بهرام خیری منتشر شد

 

پیام اصلی این کتاب برای مدیران این است که از کانالهای حسی استفاده کنید تا بتوانید برندتان را معرفی کنید. کانالهای حسی عبارتند از مزه، بویایی، لمس کردن، بینایی، و...
لیندستروم در سراسر کتاب با مثالهای واقعی از بازار، یاد می دهد که چگونه می توانید برندتان را به سرعت برای سایرین، معنادار کنید و سپس آنها را برانگیزید که محصولتان را خریداری کنند. مثلاً بوی چرم تازه داخل اتومبیل، هم اتومبیل را جدیدتر و تازه تر تبلیغ می کند، و هم خریدار تمایل دارد برای خرید آن، پول بیشتری بپردازد. بوی نان تازه، اشتهای رهگذران را تحریک می کند تا خریدار نان باشند و...
 



از غرفه انتشارات بازاریابی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کنید.



دومین چاپ "قدرت فروش مثبت" از استیفن شیفمن با ترجمه دکتر احمد روستا و جهانبخش رحیمی باغملک منتشر شد.

بازاریابی را با پرسیدن یک سؤال شروع کنید، سپس به جواب مشتری گوش کنید. توانایی گوش دادن فعال، چیزی است که فروشنده ی خوب را از بد مجزا می کند.

فرمول جادویی درباره ی آنچه باید بپرسید وجود ندارد، اما مطلب مهمی که در اینجا وجود دارد، فهمیدن صحبت مشتری و شفاف سازی آنچه که از مشتری آموخته اید است. شما می خواهید دریابید که مشکل کجا است و سپس به حل آن کمک کنید.

 



پنجمین چاپ مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران از پرویز درگی منتشر شد.

این کتاب مجموعه ای از مقاله ها، برداشتها، فراگرفته ها و نظرات ایشان است که می تواند به عنوان مجموعه ای متفاوت مورد استفاده اهل علم و عمل بازاریابی کشور قرار گیرد.

دانشگاهیان و جامعه ی ضنعتی، بازرگانی، و حتی سازمانهای دولتی می توانند بخشهای گوناگون این کتاب را به طور مجزا یا پیوسته مورد مطالعه قرار دهند و از نکات آموزنده و ارزشمند آن بهره مند شوند.



چاپ دوم پرورش نبوغ بازاریابی اثر پیتر فیسک منتشر شد.

با خواندن این کتاب، آینده ای از کسب و کارها را درنظر می گیرید که حول بازارهای هوشمند، نامهای تجاری با بصیرت و بازاریابان الهامبخش ساخته شده اند.

پیتر فیسک با نگارش این کتاب می کوشد زنگ بیدارباش را برای آنان که به نحوی در یک کسب و کار هستند ولی به اهمیت تغییرات سریع و پی دی پی جهان و تاثیر آنها بر کسب و کار خود پی نبرده اند، به صدا درآورد.